Ceny, které zde níže najdete , jsou individuální dle rozsahu služeb a konkrétních požadavků, neváhejte zaslat poptávku a pošlu Vám cenovou kalkulaci přímo pro Vás. (Při objednání služeb nevěstou s více svatebčankami poskytuji slevu na služby, dle předchozí dohody).

Svatební příprava nevěsty

Rezervace svatebního termínu pro rok 2023 je možná po uhrazení rezervačního poplatku 1500Kč. Tento poplatek odečítám z platby za mé služby v den svatby. Děkuji za pochopení.

 
KOMPLETNÍ PŘÍPRAVA NEVĚSTY

 ZKOUŠKA LÍČENÍ A ÚČESU + LÍČENÍ A ÚČES V DEN SVATBY 

V cenně svatebního líčení je kompletní fixace make-upu a dolepení jednorázových řas v případě potřeby či přání nevěsty.

V ceně účesu jsou použité sponky i přípravky a případné zapůjčení vlasové vycpávky či ozdob za vratnou zálohu.

CENA 6000Kč
( cena je bez dopravy) 
 

K ceně příprav nevěsty je připočítána doprava 10 Kč za kilometr.

 

Svatební příprava ostatních svatebčanů

(V hlavní svatební sezóně přijímám objednávky vizáže svatebčanek pouze připravuji li na téže svatbě i nevěstu ,případně pouze po předchozí dohodě .)
 

o   ZKOUŠKA MAMINEK A JINÝCH SVATEBČANEK ,zároveň při zkoušce nevěsty, je po domluvě možná.

CENA zkoušky od 800Kč za líčení a od 800Kč za účes

o   SVATEBNÍ MAKE-UP SVATEBČANEK

MAMINKY,BABIČKY,SVĚDKYNĚ,DRUŽIČKY….(ceny platí pouze v případě, že připravuji i nevěstu.)

CENA 800Kč - 1000Kč 

o   ÚČES SVATEBČANEK NA SVATBĚ

(DRUŽIČKY,MAMINKY,SVĚDKYNĚ...ceny platí v případě že připravuji i nevěstu)

CENA 800Kč - 1500Kč 

 

K ceně příprav nevěsty je připočítána doprava 10 Kč za kilometr.

 

Nadstandardní služby: +

(lze přiobjednat k přípravám nevěsty)

Vizážistická asistentce nevěstě přes obřad (je li obřad v místě příprav či dle dohody) od 1000 Kč

Vizážistická asistentce nevěstě po čas focení (v závislosti na harmonogramu a počtu hodin) od 1500Kč

Vizáž All inklusive - asistence na vizáž po celý den svatby s přečesáním a přelíčením na večer. (Bez přejezdů na svatbě či po předchozí dohodě)  od 3000Kč

Do účesu Vám mohu  zapůjčit dle aktuálního obsahu inventáře podložky, příčesky, ozdoby atd. Dle hodnoty a opotřebitelnosti za poplatek či za zálohu, dle dohody. Vrácení po svatbě je možné poštou. Prosím o včasné vrácení!

 

Kurzy:

Minikurz osobního líčení

(Aneb školící seminář na to, jak se cítit krásná každý den)

Nevíte si rady s líčením? Potřebujete v práci vypadat reprezentativně, ale nevíte, jak na to? Máte doma spoustu líčidel, ale nejste si jisti jak je použít? Cítíte, že se potřebujete s líčením někam posunout? Nebo se nelíčíte vůbec a chtěla by jste začít? Máte li chuť, nabízím Vám možnost naučit se líčit sama sebe pro své denní použití a pro dobrý pocit ze sebe sama. :)

Kurzík zahajuji probráním péče o pleť. (odličování a péče). Následně proberu kosmetické přípravky a jejich použití, takový základ o tom jak na sebe s péčí a láskou. :)

Dále na kurzu probereme techniky líčení krok za krokem, zejména základní přípravky pro líčení, jejich nanášení, typy i konzistence, které jsou pro Vás nejvhodnější. Poradím Vám, jaké barvy používat, aby jste co nejvíce podtrhla své rysy a stále se cítila sama sebou. Také Vás naučím používat štětce a triky profesionálů, které Vám líčení výrazně usnadní a prodlouží jeho trvanlivost. Pokud si s sebou přinesete vlastní kosmetiku, vybereme která je vhodná a kterou je lepší vyměnit nebo použít případně jinak atd. (Mohu Vám doporučit co koupit a případně asistovat u nákupu atd. dle domluvy a potřeby.)

Během tohoto sezení si make-up také natrénujete prakticky... Můžete si vyzkoušet i stupňování líčení - od nenápadného denního až po výrazné večerní. Poradím Vám, jak u každodenního líčení strávit co nejméně času a při tom vypadat perfektně.

Osobní kurz líčení zabere cca 1-2 hodiny (dle individuální potřeby). Kurz můžete absolvovat také s kamarádkou, sestrou, či kýmkoli pro Vás příjemným :o)

Cena mini-kurzu je 2000 Kč na osobu.

(Na kurzu je k dispozici vše na odličování i líčení, pití a něco malého dobrého).

 

Plesové služby:

Příprava na ples či jinou slavnostní událost (vyjma svatby) 1650Kč - 2500Kč 

V ceně je líčení i účes bez zkoušky a dopravy.

Vizáž na focení:

V ceně je vlasový styling a make-up.  -  cena od 1500Kč

Aplikace jednorázových umělých řas +200Kč

 

Víkendy a jiné VIP dny  je k mým cenám po dohodě příplatek +20% z ceny.

O příplatku se prosím předem informujte, pro svatby příplatek neplatí.

Pozdní storno poplatek do 2 dnů před sjednanou službou (platí u všech sjednaných služeb)  činí 50% z ceny. Zrušení v den konání služby činí 100% ze smluvené ceny. 

(Jsme lidé, tak samozřejmě záleží na konkrétní situaci :))

Při zrušení rezervace termínu svatby je záloha termínu  nevratná.

 

- dopravné počítáno tam i zpět na místo konání 

- klient je odpovědný za zajištění parkovacího stání v místě konání, v opačném případě klient hradí náklady na parkování (dle sazebníku parkovacích zón) 

- pokud v místě konání parkovat nelze, klient hradí náklady na taxi službu

 

Vaše fotografie jako prezentace vizážistky:

Od ledna 2022 po zkušenostech kdy např. klientka po 2 měsících od nalíčení na focení, reklamuje líčení, které po úpravě fotografem vypadá odlišně atd. si všechna výsledná líčení fotím na telefon. Tyto fotografie neslouží ke zveřejnění, pokud se na tom nedomluvíme již při pořízení, ale k mé pozdější ochraně, kde jsem schopna i po delší době tímto připomenout jak vypadala mnou odvedená práce.  

Děkuji Vám za pochopení.

 

Ceny služeb zřízení svatby aj. co zde nemám uvedeny jsou  zasílány na vyžádání dle individuálního rozsahu.

(např. zřízení svatby v závislosti na náročnosti od 3000Kč do 20 000Kč)

V případě zájmu, si lze domluvit termín na tel: 723582401, nebo email newsara@atlas.cz

Těším se Lucka Hromádková

 

 

Dohoda po sms, emalová a jiná písmená komunikace je brána jako závazná a nahrazuje tak písemnou smlouvu.

OBCHODNÍ PODMÍNKY & REKLAMAČNÍ ŘÁD & GDPR 

I. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

Vizážistické služby zajišťuje Lucie Hromádková, Jeseniova 1892/109, Praha 3, IČ 70714410 (dále jen "Vizážistka"), zapsána na příslušném úřadě městské části Praha 3 viz §71 odst.2 živnostenského zákona.

Komunikace a uzavírání smluvních podmínek probíhá mezi Vizážistkou a osobou zajímající se o vizážistické služby či objednávající si vizážistické služby (dále jen "Klientem").

Všeobecné obchodní podmínky se vztahují na všechny Smlouvy o Dílo, objednávky a potvrzení objednávek a jsou k dispozici na webových stránkách a u Vizážistky. Při uzavírání smlouvy byl Klient prokazatelně seznámen s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami Vizážistky.

Komunikace mezi Klientem a Vizážistkou může probíhat formou elektronické komunikace, s čímž obě strany souhlasí.

II. UZAVŘENÍ SMLOUVY O DÍLO
K uzavření Smlouvy o Dílo může dojít na základě ústní či písemné objednávky Klientem u Vizážistky a jejím přijetím a potvrzením. Podstatnými náležitostmi smlouvy jsou předmět plnění díla a cena díla.

Smlouva o Dílo může být uzavřena i elektronickou formou, kdy ustanovení takové smlouvy, které upravují jednotlivé podmínky odlišně od těchto Všeobecných obchodních podmínek, mají před nimi přednost.

V ostatních, smlouvou neřešených otázkách, se smluvní vztah řídí těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a příslušnými právními předpisy.

REZERVACE TERMÍNU A REZERVAČNÍ POPLATEK
Termín lze poptat několika způsoby: prostřednictvím emailového kontaktu, telefonního nebo osobního kontaktu, případně zprávou zaslanou přes Facebook Messenger nebo Instagram.

Na základě objednávky je rezervován termín vizážistických služeb. Pro potvrzení Vaší rezervace je možné požadovat uhrazení rezervačního poplatku ve výši hodnoty poskytovaných služeb v den, na který byla vytvořena rezervace (dle typu služby) a to bankovním převodem na účet který budete mít uvedený na Faktuře kterou zašlu a je splatná  do 5 dnů od vystavení faktury / potvrzení objednávky Vizážistkou.

Rezervací služeb vizážistky se klient zavazuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a rozumí jim. Z webové prezentace poznal styl vizážistky a tím pádem s ním souhlasí.

Vizážistka je oprávněna od smlouvy kdykoli odstoupit, pokud Klient neuhradí rezervační poplatek ve smluvené výši ani do 5 dnů po uplynutí lhůty splatnosti a může termín nabídnout jinému zájemci. Pro odstoupení od smlouvy se upřednostňuje písemná forma.

Klient má právo zrušit objednávku nejpozději 21 dnů před dnem konáním vizážistických služeb, ve kterém má být Dílo zhotovováno. V takovém případě mu bude vrácen rezervační poplatek. Po uplynutí této lhůty propadá rezervační poplatek v plné výši ve prospěch Vizážistky.

Klient má právo termín objednané služby změnit a to nejpozději 21 dnů před termínem, kdy má dojít k vykonání Díla. Výjimku tvoří změna termínu z důvodu nemoci (nutno doložit lékařské potvrzení) nebo nepředvídatelné události a svatební termín, pro který je možnost zrušnení termínu 90dní před datem konání. Není přípustné realizovat líčení nebo česání při infekčních onemocněních klienta nebo jiného z účastníků. Hodnota rezervačního poplatku bude odečtena z finální ceny vizážistické zakázky.

Vizážistka si vyhrazuje právo na odpuštění rezervačního poplatku u stálých klientů a to dle svého osobního uvážení. Odpuštění rezervačního poplatku není vymahatelné.

CENY
Ceny jsou stanoveny ceníkem služeb uvedeným na webových stránkách www.luciehromadkova.cz nebo ceníkem dostupným u Vizážistky v tištěné podobě.

Ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány na internetových stránkách.

Toto ustanovení nevylučuje uzavření Smlouvy o Dílo za individuálně sjednaných podmínek (týká se nestandardních zakázek - jiný rozsah a povaha zakázky než je uvedena v ceníku, např. vizážistické služby dvaceti osob pro firmu, vizážistické služby pro komerční účely, vizážistické služby na akcích apod.).

TFP SPOLUPRÁCE
Jedná se o specifickou formu Smlouvy o TFP focení mezi Vizážistkou a Klientem, kdy Vizážistka poskytne své služby výměnou za úplný souhlas se zveřejněním fotek od Klienta.

Tento typ služeb není standardně v nabídce vizážistických služeb. Jsou nabízeny konkrétním klientům na specifické projekty Vizážistky, za účelem umělecké tvorby, workshopů či jako podpora sebevzdělávání (makeup/hair trénink) nebo rozšíření portfolia (prezentace).

Spolupráce je vždy přesně specifikována ve Smlouvě o TFP focení.

III. PŘEDMĚT PLNĚNÍ
Předmětem plnění je poskytnutí služby, která je specifikována v objednávce nebo Smlouvě o Dílo a prokazatelně potvrzená Vizážistkou.

Určení předmětu díla musí být jednoznačné. Neakceptováním platných podmínek nabídky Vizážistky, či jejich akceptování Klientem s výhradou, nedochází k uzavření smlouvy. Veškeré dohody a předání požadavků či podkladů musí být potvrzeny písemnou formou a podepsané oběma smluvními stranami a to i v případě elektronické komunikace smluvních stran.

IV. PRÁVA A POVINNOSTI STRAN
Vizážistka se zavazuje Klientovi zhotovit a dodat objednanou zakázku v množství, kvalitě a lhůtě dohodnuté ve Smlouvě o Dílo, jinak za podmínek stanovených v platné nabídce Vizážistky v den uzavření smlouvy.

Pro případ, že Vizážistka přijme objednávku, kterou není schopna sama zhotovit, je za tím účelem oprávněna využít třetí osoby.

Případné požadavky Klienta na změnu Smlouvy o Dílo, pokud jsou Vizážistkou akceptovány, přiměřeným způsobem prodlužují sjednanou dodací lhůtu, případně mění cenu apod., a tyto změny musí být písemně odsouhlaseny.

Jestliže po uzavření smlouvy nastanou okolnosti, které nemůže Vizážistka ovlivnit či odvrátit a brání Vizážistce, dočasně nebo dlouhodobě v plnění smluvních závazků, má Vizážistka právo přiměřeně prodloužit termín dodávky nebo od smlouvy odstoupit. Ani v jediném případě nenese Vizážistka odpovědnost za vzniklé škody.

Vizážistka je oprávněna odmítnout jakoukoliv objednávku dle svého uvážení.

Vizážistka si vyhrazuje právo na odstoupení od smlouvy v případě nedostavení se Klienta na smluvené místo ve smluvený čas. Tolerována je prodleva maximálně 15 minut. V takovém případě rezervační poplatek propadá ve prospěch Vizážistky. Výjimku tvoří nepředvídatelné události, zdržení důsledkem živelných pohrom apod.

Klient je povinen co nejpřesněji poskytnout Vizážistce všechny potřebné informace, nejlépe písemně a případně dle požadavků Vizážistky, aby mohla Vizážistka, co možná nejpřesněji poskytnout Klientovi vhodné řešení a přesnější cenovou kalkulaci.

Po podpisu Smlouvy o Dílo nebo potvrzení objednávky Klienta Vizážistkou je Klient povinen zaslat na účet Vizážistky rezervační poplatek jehož výši určí Vizážistka, pokud není ve smlouvě nebo její příloze dohodnuta záloha jiná. Nejčastěji je výše rezervačního poplatku shodná s výší poptávaných služeb v den realizace Díla.

V případě, že tento rezervační poplatek nebude zaplacen, není Vizážistka povinna započít s prováděním Díla. Za Dílo dodané Vizážistkou Klientovi, je Klient povinen uhradit smluvenou cenu, a to dle podmínek uvedených ve Smlouvě o Dílo, jinak za podmínek stanovených v platné nabídce Vizážistky a v den odsouhlasení objednávky.

REALIZACE VIZÁŽISTICKÝCH SLUŽEB
Klient včetně dalších účastníků a Vizážistka se zavazují, že dorazí ve smluvený den a čas na smluvené místo za účelem realizace objednaných služeb. V rámci realizace služeb jsou zahrnuty hlavně - líčení, úprava vlasů, lepení umělých řas a jiné.

Dopravu Vizážistky na sjednané místo hradí vždy klient dle platného ceníku. Platí se cesta tam i cesta zpět. V případě přejezdu od jednoho klienta k dalšímu vždy Klienti zaplatí cestu tam nebo zpět a půl cesty od jednoho klienta ke druhému.

SOUHLAS SE ZVEŘEJNĚNÍM FOTOGRAFIÍ PRO VIZÁŽISTKU
Máte právo udělit souhlas nebo nesouhlas ke zveřejnění fotografií Vizážistkou. Souhlas obsahuje 3 body s tím, že můžete udělit souhlas se všemi, některými či žádným. Souhlas (popř. nesouhlas) podepisujete vždy při výběru fotografií nebo podpisu smlouvy odsouhlasením Všeobecných obchodních podmínek. Souhlas u fotografií osob mladších 16 let stvrzuje podpisem zákonný zástupce.

Kategorie souhlasu se zveřejněním:

  • Pro tištěné materiály - brožury, vizitky, letáky, publikace, na internetu se fotografie mohou objevit jako fotografie těchto materiálů.
  • Pro elektronickou prezentaci - webové stránky www.kristynahanakova.cz a sociální sítě (Facebook, Instagram a další).
  • Backstage - zákulisní fotky/videa nebo fotka "před" "po" pro tištěnou i elektronickou prezentaci (rozsahy prezentace definovány u předchozích dvou bodů).

A to za účelem propagace činnosti, aby klienti mohli vidět styl práce, kterou Vizážistka vytváří.

Udělený souhlas je možné kdykoli písemně zrušit či upravit a bude na něj reagováno stažením/smazáním fotografií z elektronických prezentací Vizážistky. Fotografie pak nebudou dále používány pro prezentace. Již vytištěné fotografie v tiskových materiálech zůstanou v nákladu, který byl již vyhotoven a pro další dotisk již použity nebudou. Dodatečné stažení vyhotovených materiálů není možné.

V. ZÁRUKA KVALITY ZAKÁZKY, REKLAMACE
Vizážistka dodá Dílo nepoškozené a v kvalitě, která byla sjednána či určena řádnou objednávkou nebo Smlouvou o Dílo. Nebyla-li kvalita zakázky určena, bude Dílo zhotoveno v kvalitě obvyklé pro stejný či obdobný typ zakázky.

Dílo bude Vizážistkou dodáno ve lhůtě uvedené ve Smlouvě o Dílo, jinak ve lhůtě uvedené v odsouhlasené nabídce Vizážistky formou písemné objednávky Klienta. Vlastnictví k Dílu přechází z Vizážistky na Klienta uhrazením dohodnuté ceny. Nebezpečí nahodilé zkázy a zničení Díla přechází na Klienta hodinou převzetí Díla.

Pokud není ve Smlouvě o Dílo uvedeno jinak, Klient není oprávněn požadovat předání zakázky, resp. díla, před zaplacením její ceny.

Vizážistka neodpovídá za vady zakázky, které vznikly v souvislosti s neposkytnutím odpovídajícího materiálu, podkladů nebo pokynů Klientem, jestliže Vizážistka na vadnost materiálu nebo nevhodnost pokynů Klienta upozornila.

Vizážistka neodpovídá za vady či chyby díla, které vznikly nevhodným anebo neodborným zacházením či manipulací s Dílem po předání díla Klientovi.

Reklamace se nevztahují na vizuální a funkční prvky díla, které byly součástí odsouhlaseného návrhu řešení anebo jsou uměleckým záměrem a součástí díla vytvořeného Vizážistkou.

Reklamace práce Vizážistky je možná pouze před skončením líčení nebo česání, případně v jeho průběhu. Po skončení líčení nebo česání už nikoli.

Pokud není klient spokojen s vlastním vzhledem, není to důvod k reklamaci.

Pokud není klient spokojen s uměleckým stylem Vizážistky, není to důvod k reklamaci. Dle Obchodních podmínek se má klient předem seznámit s prací vizážistky, kterou si pro svou zakázku vybere.

VI. AUTORSKÁ PRÁVA A LICENČNÍ PODMÍNKY
Dílo je výsledkem tvůrčí činnosti zhotovitele a je vyjádřeno v objektivně vnímatelné dočasné podobě.

V případě zhotovení fotografií díla Vizážistkou platí: Pokud Smlouva o Dílo neurčuje jinak, je výhradním vlastníkem práv používání a jakékoliv distribuce díla jeho autor, resp. Vizážistka. Klient ani jiná fyzická či právnická osoba nesmí s dílem nakládat ani ho dále distribuovat bez písemného souhlasu autora, resp. Vizážistky.

Výjimku tvoří užití fotografie díla nebo jeho tiskové kopie pro osobní potřebu fyzické osoby anebo užití fotografie díla pro výukové nebo ilustrační účely, a to ve všech případech bez účelu dosažení obchodního prospěchu. I v takovém případě je třeba uvádět jméno autora. Řeší-li Smlouva o Dílo autorské a licenční práva daného díla, jsou ujednání Smlouvy o Dílo nadřazeny Všeobecným obchodním podmínkám.

VII. DALŠÍ USTANOVENÍ
Vizážistka nenese odpovědnost za ztrátu nebo poškození zhotoveného díla, počínaje první minutou po dokončení zhotovení díla.

Vizážistka je oprávněna kdykoli odmítnout objednávku a zpracování objednávky či v jejím zpracování nepokračovat, pokud se Klient chová nevhodně, s rozporem se všeobecně závaznými právními předpisy a obecnými pravidly morálky.

Vizážistka je oprávněna použít a modifikovat dodaná data a podklady Klientem za účelem zhotovení Díla, kontroly kvality Díla, úpravy technických parametrů předaných dat nebo za účelem dosažení nejlepší možné kvality smluveného Díla. Vizážistka nesmí předaná data nebo podklady (objednávku) použít k jiným účelům, než je plnění smluvních povinností.

Dále si Vizážistka vyhrazuje právo nearchivovat ani nezálohovat snímky díla déle než na dobu smluvního plnění, tedy 2 roky od předání Díla, není-li ve smlouvě uvedeno jinak.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR)

Na základě evropského nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) Vás musím informovat o rozsahu zpracování Vašich osobních údajů. Od klienta jsou vyžadovány jen nezbytně nutné osobní údaje, jako je celé jméno, emailová adresa a telefon. Tyto údaje slouží pro vyřízení objednávky poptávaných služeb a zajištění předání hotové zakázky. Klientem uvedené údaje jsou uchovávány jen po nezbytně nutnou dobu a nemá k nim přístup nikdo neoprávněný.

Klientem uvedené osobní údaje neslouží k rozesílání obchodních nabídek, newsletterů a nejsou poskytovány třetím stranám.

Klient má za podmínek stanovených v GDPR tato práva:

- právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
- právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
- právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
- právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
- právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
- právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený na těchto webových stránkách.

Správcem osobních údajů je Lucie Hromádková, Vizážistka, Praha 3, IČ: 70714410.